Tentaplugget startar tidigt

Dagen har börjat riktigt bra :) Hade ställt klockan på 05:45 och snoozade 10 min. Sen blev det upp och köra magträningen jag planerat. Tog 15 min, ingen jobbigt lång tid liksom så lagom att börja dagen med. Efteråt blev det ordentligt påklädning (endast 2 plusgrader ute) och ut på pwn.
 
Det var riktigt mörkt när jag gick ut men efter typ 15 min började det ljusna. Hade ju kunnat ta mina skogsrunda men mina ben var huur sega som helst så pallade bara 30 min. Menmen, det var ju min ursprungsplan också så ingen fara på taket :)
 
Nu har jag precis fått reda på att dagens seminarium är inställt pga sjukdom så blir till att börja med tentaplugget idag istället för imorgon. Ska sitta nu först mellan 08.30-12.00. Sen ut på lång lunchpw deluxe igen :). Sedan plugg igen mellan 13.30-15.00. Sen blir det lite tidigare in till gymmet så jag hinner med lite egen styrketräning innan MRL och Spinningen. Ikväll blir det en pw efter middagen också men kanske bara en 20 min typ. Mest bara så jag kommer ut.
 
First up: Sekretessboken.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0