Tjock (i halsen) måndag

Får se om det ens blir någon pw idag för är hur hängig som helst. Vaknade strax innan 8 med skitont i halsen, stopp i näsan, slem i halsen och skallabank (heja härligt...). Nej, främst idag blir plugg, ut med sopor, disk och ner med lite i förrådet. Kanske försöka tvätta av lite också.
 
Gäller att hålla kolla på maten extra då jag förbrukar mindre energi idag då. Frukost blev lite lättyoggi med musli, lite äggröra (av äggvita) och en nektarin. Det som är "positivt" med mina förkylningar är att jag sällan blir så hungrig så kan nog stå mig fram till lunch.
 
Lampan i badrummet har gått. Testat att byta glödlampa men inget händer så jippi :( blir att ringa vaktmästarna igen. De har ju fortfarande inte varit här pga de glödande spisplattorna (nej, vi har ingen induktionshäll som Ska glöda) som vi berättade om för en knapp månad sen...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0