750 kurssidor på 2 dagar, bring it!

Mina dagar går inte ut på så mycket mer äm att läsa kurslitteratur nuförtiden känns det som... vet att det bara är för att jag vill vara förberedd tills plugget börjar på måndag men är lite oroväckande(/faschinerande) när man stannar hemma från gymmet för att hellre läsa kursböcker...
 
Nu har jag knappt 3 böcker kvar av första delkursen (+ en som jag har reserverat på bibblan som kommer i veckan) och klurar på om jag klarar det till imorgon kväll. Sammanlagt 750 sidor ungefär...tveksamt va. Aja till måndag kväll ska jag försöka vara klar iaf.
 
Träningen har, av nämda anledning, stått still den senaste veckan menmen, räknar med att vara på banan snart igen. Ska försöka komma ut på en morgonpw på 40-60 min varje morgon som jag inte ska till plugget (tors-fred nästa vecka tex). Sedan ska jag göra ny BIAmätning imorgon eftermiddag. Vet ju att jag inte kört lika mycket styrka som förra månaden men å andra sidan har jag ökat vikterna mycket i den styrka jag kört så blir spännande att se. Hade 32 i fettprocent förra gången så får se vad det ligger på imorgon.
 
Får i alla fall en ny punkt att mäta ifrån då. Sen (om jag inte är det imorgon, vilket jag inte tror) så ska jag satsa på att vara under 30 % (hälsosamgränsen) nästa vägning i början av oktober.
 
Aja, nu blir det marknad. Sedan kalas för moi :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0