Det lär ta sig efter hand

Första veckan av HGD 2.5 har väl inte riktigt gått enligt planerna...Vet inte hur det står till med vikten eller måtten men ska kolla måtten imorgon bitti och vägningen sker ju nuförtiden bara på månadsvägningarna på gymmet.
 
Fick inte genomfört alla pass jag tänkt men har i alla fall lyckats komma igång med powerwalksen igen och kommit tillbaka till hemmastyrkan. Även plankan känns kul att köra nu :). Så väntar mig att jag klarar av fler pass vecka efter vecka nu.
 
Veckan som kommer är det inplanerade morgonpowers måndag-torsdag, gymstyrka, tis, tors och lörd och hemmastyrka 4 dagar. Sedan blir det mer pws på kvällarna istället för cardiopass på gymmet. Finns inga pass på bra tider enligt mitt pluggschema just nu och behöver komma igång med pwsen igen så kör på det :)
 
Imorgon blir det föreläsning och grupparbete om Nyheter så åter kollat igenom kapitlet om det i litteraturen. Känns skönt att (för en gångs skull) komma påläst :). Man bättrar sig för varje kurs :).
 
 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0