En härlig känsla av nytändning

Starten av HGD 2.5 (en off-topicperiod utan tävlingselementet) igår blev verkligen välbehövlig för mig. Just denna veckan har jag ju läst så himla mycket och det där träningssuget har inte riktigt funnits. Har lite oroat mig för att just den orkar-inte-känslan ska sitta i sig länge... Därför vart det himla kul när Josefin, Marika och Jenny tog initiativet och drog igång en mellanomgång av HGD. Visst har vi alla mål hela tiden med vad vi vill gå ner etc men allt det blir mer påtagligt och lättare att fokusera på om man lägger ut dem offentligt och satsar fullt ut med andra i dessa Hundra dagar.
 
Dagen har börjat bra med före-bilder tagna. Dessa, och mina mål, kommer upp senare idag när jag gjort min vägning i eftermiddag. Känner att jag inte är så orolig över hur den kommer gå. Vet att jag antagligen tappat iaf lite i fettprocent och om jag gått upp lite i ren vikt, so be it. Jag kommer ha en startpunkt för dessa dagar och denna gången är mina mål bättre formulerade och vägen dit också. Jag satsar vecka för vecka (med veckans alla pass satta redan, bara när de ska ske som läggs in från vecka till vecka) och månad för månad (med Tanitavägning på gymmet där jag kollar var jag står). Jag klurar på om jag ska väga mig alls emellan dessa månadsvägningar. Just nu så fokuserar jag ju inte så mycket på vikten utan mer de framgångar jag känner och märker och vikten är mer en jaha-så-där-står-jag-nu-koll.
 
Aja, en dag i taget. Och detta är dag 2. Let's make it count :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0