En lugn helg, och jag ska njuta av det!

Andra veckan i skolan är till ända och fortfarande känns det riktigt, riktigt bra. Efter att nu ha släppt både ridningen och helt släppt ungdomsgruppen känner jag dessutom mig mindre stressad. Just nu är jag bra i fas med skolan och det jobb jag behöver göra där är ett kul, inte ett måste. Gymmet går jag till 2-3 ggr i veckan. Varken mer eller mindre. Har två vardagar som jag styrketränar och lägger in ett pass på helgen också. Utöver det blir det pw på pw på pw för hela slanten.
 
Mornarna är, trots tidiga ibland, lugna och inte så stressade som jag trott. Känner inte lika starka hungerskänslor heller vilket innebär att då jag är på väg hem från Lund Inte behöver köpa en fralla eller nåt utan nöjer mig med en frukt och vet att jag står mig.
 
Nästa vecka blir det 4 dagar i skolan. Inte något av det känns speciellt betungande. Inte ens i morse då jag behövde gå upp halv 5 för att hinna ner till föreläsningen som började klockan 8 var det jobbigt. Istället för att vara siggig över att gå upp så tidigt var det istället med iver man sitter på buss och tåg och undrar vad för spännande man ska lära sig idag :)!
 
Nej, i helgen blir det väldigt lugnt och skönt. Ikväll lite renskrivning av veckans föreläsningsanteckningar och lite läsning. Imorgon tvätt, städ och lite rek inför måndagens grupparbete och redovisning. Söndag träning och ännu lite pluggkoll. Himla skönt att inte behöva känna att jag fyller alla och hela helger med bara plugg dock. Helgens plugg hade jag säkert hunnit med ikväll redan men känner att jag vill vara lite ledig resten av dagen så lägger det imorgon istället. Är ändå hemma hela dagen.
 
Aja, nu blir det som sagt lite renskrivning och sedan ut på en pw i regn och snålblåst.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0