Eufori ännu bestående :)

Wiii, fortfarane grymt peppad av hur bra det gick igår på styrkan. Kan inte fatta det dröjer två hela dagar till innan jag kan köra ett pass till. Ska ju vila från en muskelgrupp minst 48 timmar så hade kunnat ta imorgon men första ska vi ha grupparbete mellan 9-17 och sen ska jag och älsklingen ut och äta på kvällen (som visserligen ska bli hiimla mysigt:)). Så kan inte komma iväg till gymmet förrän lördag morgon. Menmen, får hålla mig :).
 
Framgång föder motivation som föder ännu mer framgång :). Önskar jag kan hitta något som jag tycker är lika awesome i tex armar och axlar så som jag gillar knäböj och smithmaskinen till benen nu alltså :)! Ska testa bänkpressen nu på lördag och se vad jag tar så jag kan lägga upp ett mål i den också :)
 
Dagens plugg blir mellan 10-11.30 och dagens grej är gruppseminarie om de personporträtt vi skrev i måndags-tisdags. Sen imorgon är det som sagt grupparbete, "uteuppgift" så jag sätter mina pengar på att vi ska hugga folk på stan och fråga ut eller nåt liknande.
 
Efter skolan idag åker jag direkt till stallet och rider en runda. Ikväll blir det hemmastyrka med armhävningar, situps och plankan och så försöka mig på en 5km runda också. Testade det i tisdags morse men funkade inte alls. Var väl iofs rätt knasigt att försöka mig på det utan frukost och således utan energi... aja får bli ikväll istället :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0