Let's Not mess this up!

Då var det snart dags för första invägningen/inmätningen på HGD 2.5. Har ju bara planerat att köra 4 koller under tiden. En startkoll, två emellan och en slutkoll (9 dec) för att inte stressa upp mig under vägen utan se i det långa loppet istället.
 
Igår tog jag ryggbilder och jämförde med starten för en knapp månad sedan och tycker nog det har hänt lite granna :). Ser dock extremt bred ut över skuldrorna och ryggen men inser att det mest är muskler (just där iaf) så inte så deprimerande :P.
 
 
Förra BIA(kroppsfett)vägningen som jag hade som startvikt var verkligen usel. Kan dock bero på att jag varit på både marknad och kalas den helgen så... tja det jobb jag lagt ner i veckan sabbades lite med att slänga i mig massa skit de dagarna på helgen. Så denna veckan har jag avstått godis och kakor helt. Inte en smul sedan i söndags kväll (våfflor med lite glass var det då) och har faktiskt inte känt mig frestad eller sugen heller. Så himla skönt. Ska verkligen försöka stå ut så länge som möjligt.
 
Så länge jag äter bra (och tränar på så bra jag gjort denna veckan) så ska det nog bli ganska hyfsat när HGD 2.5 är slut 9 dec :). Målet är (kroppsmässigt) att tappa 6 kg, 11 % fett och få 5 kg muskler till.
 
Ikväll blir det en pw med älsklingen, köpa lite kesella light och blanda med dippkrydda och dippa lite grönsaker. I helgen blir det spinning, power, spinning och BIAmätning. Nice helg helt enkelt :). Lite spännande med BIAn också då jag verkligen inte har en blekaste aning om var jag står vikt- och muskelmässigt just nu. Hoppas bara att jag inte har gått upp denna månaden utan ner lite i vikt och gärna ökat i muskler :). Ska jag klara målen ska jag ju gå ner 2 kg/ månad, tappa 3,5 % fett och öka 1,5 kg muskler per månad. Jikes... muskelmålet känns rimligt men de andra...tja vi får se hur det går helt enkelt.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0