Idealdagen, något att sträva efter kanske ;)

Idag har varit en riktigt bra dag både med mat och träning. En sådan man ska sträva efter i fortsättningen också kanske :). Jag har lyckats hålla mig till mitt kostschema och inte stoppat i mig någon extra skit. Har ätit innan passen och stoppat i mig en banan efter dem.
 
Sammanlagt blev det 1499 kcal ätna idag. Sen brände jag ca 1 000 kcal också. I morse blev det 50 minuters styrketräning för överkroppen och ikväll blev det ett 30 minuters spinningpass, intervall. Vart ett riktigt skönt pass ikväll och kände effekten av att ha ätit i lagom tid innan passet då jag orkade köra på fullt ut mer än tidigare gånger.
 
Imorgon blir det cirkelcardio på morgonen och kanske en cykelrunda på kvällen. Annars tror jag att jag ska ta det ganska lugnt imorgon. Ska nog planera in mina vilodagar till torsdagar hädanefter. Kör pass på gymmet sön, mån, tis och ons kväll så då blir det lagom med vila på torsdagar.
 
Aja, dags att sova snart :).


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0