Jun. 18, 2013

Ok jag hatar att sova dåligt. Har ibland sådana perioder då jag först inte vill gå och lägga mig alls. Som igår. Jag lade, efter mycket om och men mig vid 23, slumrade till 0130 och var sen skitpigg med kryp i både ben och huvud och en riktigt spänd nacke. Somnade nog vid 3 igen och vakna vid 7 då jag satt alarmet för att gå till gymmet. Eh, nej jag var lite för trött för det då. Tänkte att nu kan man ju vara smidig och åka in till stan och köpa den där äggvitan. För med en sådan natt kunde det väl bara bli bättre...

Väl i stan gick jag till närmaste varuhuset, nähä, de tog inte in det längre. Ringer till ett annat i närheten, nä de tog inte heller in men den större varianten av affären ute på ett av industriområdena gjorde tydligen. Ok ut med bussen dit då. Jodå, de hade inne på lagret högt upp på någon pall men då det var det enda jag skulle handla skulle de skynda sig. Tio minuter senare kommer de ut till mig och medelar att varan varit restnoterad och att de inte alls hade någon på lagret. Nähä...där missade jag min buss hem och nästa skulle gå om en timme. Ringer nästa varuhus i typ andra änden av stan. Jodå de hade inne. Snabbt på bussen, hoppar av halvvägs mot ändhållplatsen och går i motsatt riktning typ 1,5 km. Hittar till slut min äggvita, köper för säkerhets skull 2 dunkar (vem vet när de har hemma igen liksom...), skyndar tillbaka till stadsbussen och hinner precis med nästa buss hem.

Puh.

Min lunch blev ännu godare än igår faktiskt:-). 250 gram lättkeso, 40 gram sylt och några skivade jordgubbar. Namnam:-). nä nu är jag trött så det förslår efter allt fläng hit och dit!



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0