Kvällen uppochner

Hade planerat för ett riktigt tufft pass ikväll. Fixat ny spellista till mobilen och allt:P 30 min crosstrainer, 40 min styrka och sen 20 min cirkelcardio. Hur det gick?
 
Åt helskotta på ren svenska!
 
Började skit redan från början. Spellistan med alla låtar fanns inte på mobilen av någon anledning så tröttna på crosstrainern redan efter 5 minuter. Testade att springa lite istället men knäskyddet jag hade på mig gjorde att benet kändes helt låst och dubbelt så tungt så nähä... Försökte peppa mig med lite träningstidningar och funka i kanske 10 minuter. Sen sket jag i allt och gick hem igen. Så ingen vidare kväll om man säger så.
 
Så argargargarger men egentligen inte så besviken. Enligt min kalender hade jag bara ett pass idag, det i morse. Det ikväll gick jag ner på mest för jag hade lust, Då. Så inget förlorat. Egentligen.
 
Tror det är bra att jag bara har två gymtillfällen inplanerade på hela helgen. För även om träning och löpning och allt det där är kul så tror jag kroppen mentalt (långt, långt därinne) säger att "Nä, nu räcker det! Nu vill jag vila (ditt pucko!)."
 
Nu sa jag banne mig se till att spellistan ligger på mobilen. Sen blir det minst 30 min crosstrainer imorgon bitti. Gymvila. Sen dans och BodyControl på söndag kväll. Då kan jag avsluta helgen på gott humör.
 
På måndag är det dags för hårdkörning igen. Ryggträning och 1,5 km löpning (måndagens mål är 9 min). Tills dess får löpbenen (eller vad vi ska kalla dem) vila. För i helgen blir det cykling och simning istället. (ja. jag vet, jag borde verkligen planera in en vilodag snart...)
 
Gick igenom gamla viktbilder på datorn och förstummades över det lite... Alltså förra sommaren, varför kunde inte den kroppen stanna kvar? Är det verkligen jag på de bilderna? Hur i helskotta tog jag mig dit?
 
 
 
 
Och hur tar jag mig tillbaka...?
 
 
 


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0