Ovant knä rostar gärna :P

Att kuta på som bara den (när man normalt inte gör det) två dagar i sträck gör att knäet kommer protestera till slut.
 
Jag hade tänkt jogga typ 3 km efter min styrketräning i morse men efter bara 150 meter i ganska lugnt tempo började det kännas lite i högerknäet. Inte så konstigt. Vet ju med mig att jag inte kan kuta morgon och kväll flera dagar i sträck utan vila och det visa ju sig. Så ikväll blir det ett crosstrainerpass istället. Sen blir det kaanske lite jogg imorgon bitti men helst ska jag hålla ut till söndag kväll innan jag springer igen.
 
I helgen har vi bokat campingstuga för att fira söndagens 3-årsdag så blir cykling dit, simning kväll och morgon och sen cykling hem. Lagom med träning det :). Åh just det, sen har jag ju bokat in dans och bodycontrol på söndag kväll med...:P Nåja, liite vila blir det i helgen iaf ;).
 
Nu blir det snart dags att slänga i tvätten och sedan fixa en spellista till kvällens träningspass!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0