Invägning vecka 26

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68,0 kg

Nuvarande vikt: 93,6 kg
Viktnedgång sedan förra veckan: 0,0 kg
Viktnedgång totalt: 17,6 kg

BMInedgång totalt: 6,4

Kvar till mål 2: 3,7 kg
Kvar till målvikt: 25,6 kg


Som ni ser gick jag plus minus noll på förra veckan, något som jag är fruktansvärt nöjd med. Det var ju en förvirring med dietval och träningsmässigt så missade jag lite i planeringen. I och med att jag inte kan springa eller zumba så blev det ju stopp på det efter halva veckan.

Eftersom jag nu inte gick upp 5 hg (som jag hade som gräns för LCHF) så hade jag ju kunnat fortsätta en vecka till med det men jag fuskvägde ju mig i fredags och då hade jag gått upp så i helgen åt jag enligt min gamla vanliga diet som jag vet funkar för mig. För vidare info om varför jag byter tillbaka kan läsas i "Nä jag förkastar dieten, för mig passade den inte"

Aja, nu blir det nya tag i alla fall. Skönt att stå på plus minus noll. För då blev det inget negativt resultat av att jag testade, utan jag blev bara en vecka försenad men jag har ju ingen tid att passa direkt (bara i önskningar:P)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0